Обмін та повернення товарів здійснюємо відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товару неналежної якості:

Якщо ви виявили брак, не користуйтеся виробом і відразу повідомте нам.

Обмін або повернення можливі протягом 14 днів з моменту отримання, за умови, що товар не має слідів використання та зберігає всі ярлики та упаковку.

Обмін або повернення здійснюється за рахунок магазину.

Якщо ми не зможемо вам обміняти бракований товар на аналогічний без браку (немає в наявності аналогічного товару), ми підберемо інший товар на обмін. Якщо із запропонованих альтернативних варіантів вам нічого не сподобається, ми повернемо вам гроші за бракований товар.

Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Обмін та повернення товару належної якості:

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин — постільна білизна, пледи, подушки, ковдри, рушники належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Крім того, обміну та поверненню не підлягають товари виготовлені на індивідуальне замовлення.

 

Ми цінуємо ваш час та зробимо все можливе, щоб процес обміну та повернення був якомога зручнішим.